Suoraan sisältöön

Elo kokeilee automaattisia puheluita - asiakkaille tietoa palveluista

/ Uutinen

Soitamme asiakkaillemme automaattisia puheluita vakuuttamiseen ja eläkkeisiin liittyvistä palveluista 11.12. alkaen. Puheluita soitetaan yhteensä noin 5 000 asiakkaalle. Automaattisten puheluiden tavoitteena on pitää entistä paremmin huolta asiakkaistamme ja kertoa Elon palveluista yhtä uutta viestintäkanavaa hyödyntäen.

Automaattiset puhelut soitetaan numerosta +358 45 739 625 43. Automaattisissa puheluissa Elo ei myy eikä markkinoi mitään, kerromme ainoastaan asiakkaille palveluistamme. 

TyEL-asiakkaille suositellaan sähköistä laskua 

Soitamme kokeilun yhteydessä osalle TyEL-asiakkaistamme, joilla ei ole vielä sähköistä laskua käytössä. Puhelussa kehotamme asiakkaita ottamaan verkkolaskun käyttöön Yritysasiakkaan verkkopalvelussa ja samalla muistutamme verkkopalvelun muista hyödyllisistä toiminnallisuuksista. 

Eläkkeensaajille puheluita paperittomasta palvelusta

Eläkkeensaajille soitamme suositellaksemme paperitonta palvelua. Asiakas voi puhelun yhteydessä valita, että ottaa käyttöön paperittoman palvelun ja teemme muutoksen asiakkaan tietoihin. 

Lisätietoa automaattisista puheluista > 

 
 

Tutustu myös näihin

<noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-P23HWQ" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript>